laupäev, 15. september 2012

Endla raba taustal


Tore tõdemus kontorisse üle kahe ja poole kuu tagasi naastes oli see, et ma ei tundnud oma lauatelefoni helinat enam ära - kolleegid pidid mainima, et kui juba tulid, siis tõsta toru ka:) Paha on aga see, et kolmapäevaks olin ma end juba nii umbe töötanud, et ma mõtlesin, et olen saanud mingi suuremat sorti südamekahjustuse. Õnneks oli meil reedel spordipäev ja ma olen pisut taastunud. Natuke oli ikka tore ka tagasi tulla (peaaegu et) monokultuurilisest ja kõiki teisi rahvusi kodutanumal mitte sallivast Eestist (just hakkas taas see äraminemise-tagasitulemise diskussioon peale...) multikulti rüppe;) Mul läks kohe süda soojaks, kui ma esimese keelena türgi keelt koridoris kuulsin.

Temperatuuri poole pealt oli ka naasemine ülisoe.

Mia läks meelsasti lasteaeda, õhtul saan ma ta tagasi taas võõralõhnalisena, sest tal on uus kasvataja, kes lapse hommikul ja õhtul üle musitab ning sülle ka veel vinnab. (Ääremärkuse korras: Mia ei mahu peaaegu üldse enam sülle ära.) Kui ma püüdsin Mialt kätte saada, milline uus kasvataja on, sest esimestel päevadel viis Plamen ta lasteaeda, ja pinnisin küsimusega, et kas ta on noorem või vanem kui mina (Mia eelmised kasvatajad olid 60pluss ja 80 pluss), takseeris Mia mind mõni hetk ja ütles siis, et kasvataja on peenem kui mina;) Erinevad ühikud ongi Mial pisut sassis, ta näiteks mõõdab mõõdulindiga ja saab tulemuseks kolm Eurot.

Ainult et lasteaiast oli Mial ka kolmapäevaks umbes sama sündroom kui minul - rutiin tapab, mitu päeva veel peab lasteaias käima. Nii üleüldse.

Aga suvega olen veel võlgu ja ma kavatsen valitud ja lubatud palad ikka kõik tasapisi üles riputada.
 _______

Põhimõtteliselt peaks muidugi iga päev rabas käima, aga reaalsus on natuke teine, ning meie selle suve ainsaks esindusrabaks (st, kus on laudtee ja seetõttu pole ka ilmselt murakaid) jäi Endla raba, mille järvesilmades tegid meile päike, rünkmustad pilved ning vihma ähvardav ilm ilusat valgusmängu.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar