kolmapäev, 1. aprill 2015

Kahekesi kõnnivad Ott ja Ott

Ilmajaam ütleb, et märts oli tavapärasest soojem ja päikselisem... ma ei saa aru, kas tegemist on mingi ainult minule omase haigusega... no ei mäleta, minu arvates on olnud pidevalt pilvine ja vihmane ja sombune ning isegi paaril päikseliselt päeval on olnud siiski väga külm. Kuigi kui nüüd meenutada, siis jah, on olnud mõned ülihead rulluisutamise õhtud, mis on lisaks looduse ja liikumise nautimisele avardanud minu arusaama Tallinna lähivaldade geograafilisest paiknemisest. Aga see vist siis ongi soojem märts, sest tavapäraselt peaks saama märtsi suusatada. Seda mäletab isegi seesinane blogi.   

Lastelaulu "Mina olen Ott ja Sina oled Ott, kahekesi kõnnivad Ott ja Ott" muidugi teate?! Meil on kodus konstantselt just selline olukord! Nimelt on kõik inimesed Theod ja kui mõne täiskasvanu koha pealt tekibki kahtlus, siis lapsed on kohe kindlasti Theod. Mia on Theo (Theo pole veel kunagi Mia nime öelnud), nii et meil on kodus Theo ja Theo. Ja muidugi olen ka mina Theo. Kui ma poisilt ta nime küsin, kinnitab ta alati nii näpuga enda kui ka minu peale näidates, et me mõlemad oleme Theod. Üks (!) kord õnnestus mul välja meelitada "emme" ja siis näitas Theo näpuga kohe ka enda suunas, et olgu, temagi on siis "emme" kui ma niiväga tahan:)

1 kommentaar: