neljapäev, 19. mai 2011

London

Ei saa ikka nii, et ühtki pilti Londonist üles ei riputa. Ega see mosaiigiks tegemine kõige etem pole, pool infot läheb kaduma, aga kes see viitsib neid suuri pilte vaadata. Võib-olla ma kirjutan ka midagi hiljem, võrdlevalt näiteks Pariisi ja Londoni kohta. Ma sattusin Pariisi esimest korda elus (väga piinlik, ma tean!) alles eelmine suvi ja Pariisi endale kirjeldades kasutasin võrdluseks loomulikult Londonit.

Kõige sügavama mulje jättis ikka see, et ma nägin St Jamesi pargis juba täitsa suuri tikreid.

Ja muidugi maitsmismeelele pakutu! Naljakas, et Notthing Hillis jalutades ja just siis suvalisse kohta maha istudes, kui kõht tühjaks läks, avastasin ma end sellestsamast organilise toidu poest-söögikohast, kus ma ennegi söönud olen. Seal nimelt küsitakse toidu tellimisel, et kas on soov eelnevalt maitsta seda, mis plaanis tellida! Lõhnast ja settingust oli juba tunda, et kõik on imehea, nii et mingiks eelnevaks degusteerimiseks ei läinud!

Ja et maailm on üliväike koht, sai selgeks Govent Gardeni metroopeatuses rongi oodates, kust sellest samast uksest, kus mina kavatsesin rongi siseneda, väljusid Tallinna üleaedsed. Jää või lennukist maha, sest juttu ja imestamist on nii palju!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar