kolmapäev, 18. mai 2011

Kogu tõde toitlustuse kohta

Hommik. Mia mängib karvaste loomadega ja mina utsitan, et on aeg lasteaeda minna. Mia: "Ma ei saa, ma tahan veel mängida!" Mina: "Aga lasteaed ongi mängimise koht!" Mia: "Ei, lasteaed on söömise koht!"

Väga selge hinnang minu kulinaarsetele saavutustele, kas pole! Hommikud näevad meil söögilaua taga välja nt sellised, et minul on ees suur hunnik maasikaid, mis on kaetud jumaliku vaniljekreemiga (Londonist), Mia närib kuiva võisaia, sest ta keeldub absoluutselt kõikidest leivapealsetest - juustust, singist, avokaadokreemist, tomatist, kurgist. Maasikatest muidugi rääkimata. Ja lohutab mind, et pole viga, emme, kui ma suureks saan, hakkan ka maasikaid sööma.


Putru ta muidugi sööb, aga viimasel ajal on teine nii laisaks jäänud, et teda tuleb sööta. Söötes saab pudrukauss tühjaks küll.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar