neljapäev, 30. september 2010

Appi!

Niisiis, Mia käis kääridega juuste kallal ja lõikas, tuka, säuhti, juuksejuurelt maha! Siis veel üheltpoolt lühikeseks, patsi enam ei ulata, ja teiseltpoolt õhukeseks ning sakiliseks! Ma ütlen APPIIIIIIIIIIII!!!! Ok, me lõikame nüüd ülejäänud juuksed ka lühikeseks, aga mis me tukaga teeme? Müts jõuludeni või pigem ikka kevadeni peas?

Ma sain nii vihaseks, kui ma seda nägin, et läksin ära magama, ning hommikul ärkasin ikka veel täitsa vihasena. Ta ise arvab muidugi, et ta on endale ilmatuma toreda soengu lõiganud, äkki ma peaks siis ka asjale samamoodi lähenema? Ma ei või seda jubedat tukka vaadata, ma ei või selle peale mõeldagi, ma muutun kole vihaseks.

5 kommentaari:

  1. Apua! Ma kujutan Su viha ette...
    Mina ise olen ka sellise asjaga lapsena hakkama saand, siis oli suvine aeg ja ema sundis mind rätikut kandma. See oli ühtlasi nagu karistus ka, sest ega mulle see lastekaitseliidu embleemiga kollane rätik väga ei meeldind küll...:S Ano missa nüüd siin talve ajal ikka teed:)) Üldiselt lastel pidavat ju juuksed kiiresti kasvama, niet ehk jõuluvana ette saab juba popi lühemat sorti tukaga astuda:)

    VastaKustuta
  2. Oi Kaidi-Kaidi, võta rahulikult ja leia kümme täiskasvanut kes seda ei ole lapsena enda või õe-venna või mõne sõbra peal katsetanud. Või teistpidi leia kümme kes on teinud. Mia ei ole ainuke maailma avastaja neid on palju :)) Ma millegi pärast arvav, et Su Viini juuksur oleks samamoodi lõiganud, aga Mia tegi ise ära ;) Kunagi üks tüdruk, kellel olid pikad juuksed vastas oma juukselõikuse peale, et ta tahtis näha, milline ta siis välja näeb. Tee ikka piti ka, see on nii armas tegelikult.

    VastaKustuta
  3. Tee mis sa teed, aga PALUN ära lõika talle üleni nudipead. Meil hoovipeal selline väike 2a preili vahest näha. Ema viis selle lapse juuksurise ja lasi masinaga ühtlaseks ajada, peale seda, kui laps oli kääridega tuka kallal eksperimenti teinud. Leian, et see on liiga karm, erti väikesele tüdrukule (ja eriti tema emale ...)
    Küll see tukk ikka, tasapisi välja kasvab. Vahepeal võite ju ilusaid ja vahvaid peapaelu kasutada.
    Mõstan Sinu vihast olemist hästi, kui Sass oli 2, üritas vanaema tal juukseid lõigata ... lõppes see muidugi KOHUTAVALT ja suure riiuga. Ma olin vist 2 kuud järjest vihane, ja meelest ära ka (sunnik) ei lähe, sest hävitustöö pidevalt vaateväljas.
    Aga juuksed kasvasid välja ja nüüd tagantjärgi meenutan huumoriga. Vahest vanaema jälle hirmutab mind, kui Sassil tukk liiga pikaks kasvab .."Noh kas võtan jälle KÄÄRID kätte!"

    VastaKustuta
  4. Aitäh lohutamast! Eilse õhtu veetsin kinos, aga eks ma pean, jah, laps juurde tagasi pöörduma!

    Nudipead ei lõika, tal polegi selliseid häid tugevaid poisipea juukseid. Ja eks mul endal on ka nudipeakogemus, küll alles teisest klassist, ma ei tea, miks juuksur mu peaaegu nulliga paljaks ajas. Aga ma mäletan, kui jube see oli ja kui palju ma nutsin. Võib-olla sellest ajast saadik ongi jäänud siuke tugev juukse-kiiks.

    Loodame siis väljakasvamisele, ja ehk õnnestub mõne õnneliku käega juuksuri juurde minna, kes sellest susserdisest midagi kokku lõikab.

    VastaKustuta
  5. vähemalt on laps loominguline :) ma aegajalt praegugi (27 aastasena) lõikan omale ise ebaühtlaseid soenguid :) juustel on tõesti hea omadus pikemaks kasvada, isegi kui läheb nässu :)

    VastaKustuta