pühapäev, 1. juuni 2014

Kuidas Mia prints Henry'ga Lahemaal käis

Kunagi ütles vist Toomas Hendrik Ilves, et kuna meid on vähe, on iga mujal elav eestlane ühtlasi ka Eesti diplomaat. Ma arvan, et mul on õnnestunud Eestit hästi päris esindada, ehkki see mu tööülesannete hulka ei kuulu. Aga ühes asjas olen ma olnud lootusetu läbikukkuja - 11 aasta jooksul ei suutnud ma mitte ühtegi rahvusvahelist kolleegi Eestisse meelitada (ma jätan kõrvale bulgaarlasest sõbra Paveli, kes nii ehk nii kasvas naksitrallidega üles ja kellel on hulgim eestlastest sõpru). Sest Eesti - see on ju üks külm, märg ja pime koht, ja kui inimesel on juba selline eelarvamus, siis teda ümber ei veena. Korraks võib veenda - kasvõi statistikaga, et Ungaris on aasta lõikes ainult 10 päeva rohkem päikest kui Eestis näiteks, aga kõik see ununeb vestluse lõppedes kohe, jäävad ainult eelarvamused.

Aga viimaks, tundub, on ots lahti - eelmise aasta oktoobris saabus siia kolleeg Zorica, kes võttis kohe 30 serblasest keskkonnaaktivisti ka endaga kaasa. Eelmise nädala kuumalainesse maandus briti kolleeg (seks ajaks, kui külmaks läks, nautisime mõlemad juba Ungari kuumalainet). Täpselt 24 tunniks saabuvad jaanipäeva nädalavahetuseks kaks kolleegi, Berliinis üles kasvanud serblane, kes pole kunagi Berliinist põhja poole sattunud ja Kanada ungarlane. Ja augusti keskpaigas on tulemas rohkelt moldovlasi ja valgevenelasi. Moldovlased ei saa veel aru, miks nad peaks Eestisse õppereisile tulema... aga nii tore on inimesi üllatada, kui nad viimaks kohale jõuavad:)

Briti kolleegi Jerome'iga käisime ka Lahemaal, temagi jahtis päikeseloojanguid, ning ma lausa pidin ta oma lemmikpäikseloojangukohta Käsmu poolsaare tippu viima. Mummi nägi Fb-s Jerome'st ja Miast fotosid ja küsis Mialt, et kellega ta matkamas käis. Mial ei tulnud Jerome'i nimi meelde, küll aga tuli talle meelde ühe teise äsja Eestis käinud Briti kuningriigi esindaja nimi, ja nii ta väitiski, et käis metsas prints Henryga:)



Prints Henryga koprarajal;)




Järgmine postitus, ma luban, tuleb maailma magusamast poisist!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar