pühapäev, 27. september 2009

Varasügis Kadriorus

Õige Kadrioru (värviliste lehtede) aeg on alles ees, ent meil on juba tekkinud väike rituaal (teine aasta ikkagi juba!) septembri kolmandal laupäeval pildistamise eesmärgil Kadriorus jalutada. Mõlemal aastal on olnud soe ja päikseline. Ning küll on hea, et ma Mia esimesest eluaastast pildid Nagisse riputasin, vastasel korral poleks mul eelmisest Kadriorus-käigust mitte ühtegi pilti alles. Ehkki politsei väga soovitas, ei suutnud ma end mobiliseerida lombardeid läbi kammima ja varastatud arvutit taga otsima. Paar korda vist küll internetis hõikasin, aga mingit vastukaja ei tulnud.

Olgu esimene pilt pildistajast (mõlemal korral)!

Nädala eest...






... ja aasta tagant.



Tundub, et mitu asja on sarnased - Plamen on ka eelmine aasta samal ajal olnud Bulgaarias/Ungaris ning minu tukkki on niisama lühike kui eelmisel aastal, ehkki ma viimast korda juuksurist tulles arvasin, et nii lühikest tukka pole mul enne olnud. Mia on küll muutunud - rohkem enda nägu:) - kas pole!

1 kommentaar:

  1. Every princess has at least one castle with garden and goes there at least once a year.

    VastaKustuta