teisipäev, 6. juuli 2010

... armastavad!

Õhtupoolik Käsmu rannas. Mia kaevab jalgu sügavamale liiva ning suitsetab puupulgaga kujutletavat sigaretti. Väga peenelt (kus ta seda õppind on, ei tea). Vaatab möödakõndivaid inimesi ning noogutab siis ühe poisi ja tüdrukus suunas, kes käest kinni jalutavad, ning konstateerib: "Armastavad".

Natuke aega hiljem on umbes niisama naljakas hetk Palmse kõrtsis. Ostan jäätisekokteili ja piimakohvi. Viin kohvi lauda, tulen leiti juurde tagasi ning küsin arvet. No täiesti kindlalt seesama poiss vaatab mind suurte silmadega ja mina ei saa aru, kuidas on nii raske kaht asja kokku liita. "Kas teie ei teenindanud mind?", küsin mina. "Ei, ilmselt mu kolleeg." "Vabandust, aga te olete täiesti sarnased." "Ei, absoluutselt mitte, ta on must kaks korda paksem", väidab solvunud kõrtsmik ja läheb kööki seletama, kuidas neid kaksikuteks peetakse. Nüüd tuleb välja teine mees, absoluutselt samasugune, ja solvunult: "Kuidas te saite arvata, et tema on mina, tal on kaks korda suurem nina kui minul." Siis ma põgenesin, et mitte naerust püksi pissida. 

1 kommentaar:

  1. Мила, сладка Миа.
    Колко близко си до любовта с детската си душа!
    Целувам те!
    Татко

    VastaKustuta