pühapäev, 26. aprill 2009

Üks ilus tüdruklapsenimi


Saage tuttavaks, tema nimi on Kaidi. Ta elab Ungaris, Szentendres ja läheb sügisel kooli. Ta isa on poola juurtega ameeriklane, Baltimore'ist, ema ukraina juurtega ungarlane Ida-Ungarist.

Nad otsustasid oma tütrele panna tüüpilise k-tähega algava eesti tüdrukunime pärast seda, kui ma olin Steve'iga esimest korda Eestis kohtunud ning Olde Hansas ühise ürituse raames õhtusöögi ajal pikemalt rääkima sattunud. Siis polnud mul veel aimugi, et meist saavad peagi kolleegid ja head tuttavad. Aga kui ma pool aastat pärast Kaidi sündi RECi jõudsin ja end tutvustasin, oli reaktsioon ühene... ah Sina oled siis see Kaidi, kes Steve'i tütrele nime andis...


Igaljuhul - mul on hea meel, et vastureaktsioonina kõikvõimalikele võõrapärastele nimedele, mida eesti lastele pannakse, on ka üks eesti nimi laia maailma rändama läinud.

Ja muide, Kaidi is made in Estonia:) Nii vähemasti vanemad räägivad...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar