neljapäev, 9. aprill 2009

Juuksuris



juuksuris on jube vahva
mees- ja nais- ja lasterahva
pügab juuksur naks-naks-naks
ütlemata ilusaks

(Leelo Tungal)

Eelmine kord lõikas Mia juukseid sugulane Inga. Väga ilusa poisipea lõikas (tal kodus kaks Mia-ealist possi, kelle peal harjutada). Seekord siis läksime proffi juurde - ja mitte niisama proffi juurde, vaid Philipi juurde Viini.

Philip on minu suurte otsingute tulemus. Ma ei osanud iial ette kujutada, et juukselõikusest kujuneb siin Kesk-Euroopas üks pidev hala ja itk. Päris alguses, kui juukselõikuse aeg kätte jõudis, skriinisin ma kolleegidelt välja (nendesõnul) hea juuksuri, andsin oma pea täie usaldusega juuksuri käsutusse... ning... salongist väljudes (esindussalongist, värv ja lõikus, aastal 2003 üle 1000 kr) tulid meelde nood kauged ajad, kui kuskilt ABC 8 taga keemilisi lokke tegemas käies pidi pärast mööda majanurkasid ja tagahoove kiiresti koju lippama ning pea kraani alla pistma...

Nii et ma hakkasin ajastama kodus Eestis käimisi selle järgi, kuidas minu kodusel superjuuksuril Anneli Kangrol aeg klappis, komandeeringutes käies üritasin samas ka välja selgitada, kas kuskil leidub head juuksurit (ning tõepoolest, Montenegros, Podgoritsas on mul väga hea juuksur välja pakkuda) ning kui siis ikka pidi Budapestis lõikama, oli õudus kuubis - "Mis me teeme?" - "Ma heameelega kuulaks, mis Sina kui juuksur arvad, et võiks teha..." Silmadepööritus. "See tukk mulle eriti ei meeldi". "Ahah, võtame siis maha". Säuh. Kogu tukk maas. "Mis me veel teeme?" "Nüüd ei ole vist midagi enam teha..."



Vahepeal olin ma nii meeleheitel, et ma küsisin ilusa soenguga inimestelt tänaval, kes nende juuksur on. Kolmest korrast kolm oli lasknud lõigata oma sõbrannal. Mis näitab väga kujukalt juuksurite taset ses suurlinnas. Ma võin mürki võtta, et kui teile jalutab Budapestis vastu ilusa poisipeaga naine, on ta 100% välismaalane... või siis lasknud oma juukseid lõigata Viinis.

Nagu mina:)

Igaljuhul jah, Mia kuklajuuksed on pärast Philipi väikest kärpimist lokki tõmbunud. See ongi põhiline erinevus oskajate ja mitteoskajate juuksurite vahel. Ühed lõikavad aint maha, teised aga teevad juurdelõikust.

1 kommentaar:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta