kolmapäev, 19. september 2012

Aastaraamat

RECi loomingulisel kollektiivil pole piire, kui asi puudutab meie aastaraamatut. Sisult küll aina õhemaks muutuv, ma pean ütlema, aga vormilt alati rohkelt üllatusi pakkuv. Oli aasta, kus country office'ite võrku tutvustati rahvustoitude kaudu ja kogu staffil oli ühispildistamisel kokamütsid peas. Kõik toidud küpsetati ühiselt muidugi läbi ja püüti pildile. Ning loomulikult oli balkanlikku vaidlust, et kelle rahvustoit see või teine asi ikka tõeliselt on. Eestit esindas mannavaht.

Paar aastat tagasi sai aastaraamatut ainult prillidega uurida, kuna see oli tehtud 3D-s ja hiljuti sai ohustatud liike paberloomadena välja lõigata ja nendega siis mängida.  

Sel aastal kutsus RECi kirjastus üles esitama meie endi tehtud pilte ja nüüd ma siis saangi uhkusega teatada, et minu esimesed üheksa looduspilti on leidnud tee trükki:) Siin ta on, ja eriti on mul hea meel selle üle, et tänu rohkele saagile (mitte ainult minult) sai Eesti ja veel täpsemalt Saaremaa lausa omaette sissekande. Ja see on Lõuna-Euroopale orienteeritud organisatsioonis suur asi.

Tegelikult ma mõtlesin siinkohal ka kirjutada, miks ma pildistan, ja muutusin juba üpris emotsionaalseks, aga siis sain aru, et mul pole statiivigi, heast objektiivist ja oskustest rääkimata, mis ma siin ikka...

Pealegi ei pidanud see olema nii, see pidi olema nii, nagu ma MK-le mõned aastad tagasi kirjutasin: "Ma ostsin /---/ Aitäh aitamast! Tunnen juba Canoni värvigammast puudust:) Aga eks see kõik võtab harjumist ja nõuab palju õppimist. Kohutavalt raske oli see valik - pärast esimest tõsisemat korda fotopoes - ikka vist tund või kaks - läksin ma sealt välja tuikudes naaberpoodi ja ostsin endale kolme minutiga suvemantli (valge, suurte roheliste ja roosade lilledega). Ja mõtlesin, et kas mu elu ei pidanud mitte olema selline, et minu mure on kleidid ja mantlid, ning pilti teeb keegi teine."

Mul ei olnud mitte mingit ambitsiooni teha midagi rohkem, kui kolmjalga ringi vedada ja modelliks olla. Aga nüüd ma pean;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar