neljapäev, 20. oktoober 2011

See sügisene tunne

Mia läks täna oma elu esimesele linnuvaatlusele! Kõikide kaunite kunstide esindajatest on lasteaed valinud just ornitoloogi, kellega koostööd teha. Me tõusime kollektiivselt tund aega varem, esimesse rõskesse ja pilves sügishommikusse, mis meil siin üldse selle aasta jooksul on olnud, justkui meelega sellisesse nagu võinuks olla Eestis, nagu oli Eestis kümme (!!!) aastat tagasi, kui maailmade kokkuvarisemiseni oli jäänud ainult mõned loetud kuud ja kui keegi oleks mulle siis öelnud, et mu tütar läheb kümne aasta pärast oma esimesele linnuvaatlusele, poleks ma mõistnud, miks see kõik nii kaua veel aega võtab. Kümme aeglaselt rutakat aastat.

Te teate ju küll seda, Dagö esimeselt plaadilt, kui kaks geeniust - Saatpalu ja Kikas - veel ühele lavale mahtusid. 

Me lõpuks kokku saime eile
ja mina istusin ja kuulasin
vist alati on keegi teine
su jutud kuulan’d mis mulle rääkisid
ja mina samutigi aegamisi lauseid
mis ammu valmis teht
kuid häälega ei ole hüüdnud välja
kannatanud paineid
olen endale neid hoi’d pool meelega

Oh Jumal kaua võtab aega
et kasvaks aju
kus mõte sees
oh Jumal anna meile aega
et mõelda mõtteid
millel mõte on sees

Me lõpuks kokku saime eile
kui enne eilset poleks tundnudki
kui oleks hoopis keegi teine
kes alatihti on öösel und mul viin’d
kuid ikka pooleli jääb teekond
nii ka seekord
vaid jõudsin öelda ma et armastan
jääb loota kunagi ehk istume nii veelkord
ah kui ärakell ei oleks karjatan’d

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar