esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Hetk. Roosa

Eelmise postituse mustvalget saagu tasakaalustama roosa. Olgu öeldud, et mu enda garderoobis on vahetunud must roosa, aga mitte ainult lihtsalt roosa, vaid roosa vastu selle kõikides värvitoonides - vanaroosa, fuktsiaroosa, roosteroosa..., nii et mul lõpuks enam ühtki musta hilpu ei olnud. Siis hakkas see vaikselt lilla poole kalduma ning nüüd on must ka ringiga mu kappides tagasi. Kusjuures peab peale passima, et ta jääks ikka aint teistele värvidele aktsenti andma, sest juba ma näen, kuidas ma hommikuti musta mustaga sobitan.


Miale pole ma teadlikult roosat soetanud, aga tore oli ikka, et kampsunite ja pluuside alt roosa särk välja tuli, kui lahti paluti riietuda. See võinuks vabalt ka nt sinisemummuline olla. 

See on väga Mialik olek - muiata ja häbeneda ühteaegu. 


Vaadake selle lapse silmi!

Inglite linn.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar